Wąż tłoczny do tankowania samolotów typ: AERO-C
ID mm
ID cal
OD mm
WP bar
BP bar
R min. mm
W g/m
L m
19
3/4
29
20
80
113
522
40
25,4
1
38
20
80
150
840
40
32
1 1/4
45
20
80
190
1000
40
38
1 1/2
51
20
80
225
1155
40
50,8
2
65
20
80
275
1710
40
63,5
2 1/2
79
20
80
300
2070
40
76,2
3
92
20
80
300
2580
40
101,6
4
120
20
80
450
3760
40
Opis produktu
Warstwa wewn.: guma NBR odporna na paliwa lotnicze, przewodząca ładunki elektryczne.
Wzmocnienie: 2 oploty tekstylne.
Warstwa zewn.: specjalna guma syntetyczna odporna na ścieranie, ozon, warunki atmosferyczne, olejoodporna.
Temperatura pracy: od -30°C do +65°C.
Zastosowanie: wąż przeznaczony do tankowania paliwa lotniczego ze statków powietrznych, zawartość związków aromatycznych do 30%.
Normy: EN ISO 1825 TYPE C, TS EN 1361 TYPE C, TS EN ISO 1825 TYPE C.
Wzmocnienie: 2 oploty tekstylne.
Warstwa zewn.: specjalna guma syntetyczna odporna na ścieranie, ozon, warunki atmosferyczne, olejoodporna.
Temperatura pracy: od -30°C do +65°C.
Zastosowanie: wąż przeznaczony do tankowania paliwa lotniczego ze statków powietrznych, zawartość związków aromatycznych do 30%.
Normy: EN ISO 1825 TYPE C, TS EN 1361 TYPE C, TS EN ISO 1825 TYPE C.
Opis produktu
Warstwa wewn.: guma NBR odporna na paliwa lotnicze, przewodząca ładunki elektryczne.
Wzmocnienie: 2 oploty tekstylne.
Warstwa zewn.: specjalna guma syntetyczna odporna na ścieranie, ozon, warunki atmosferyczne, olejoodporna.
Temperatura pracy: od -30°C do +65°C.
Zastosowanie: wąż przeznaczony do tankowania paliwa lotniczego ze statków powietrznych, zawartość związków aromatycznych do 30%.
Normy: EN ISO 1825 TYPE C, TS EN 1361 TYPE C, TS EN ISO 1825 TYPE C.
Wzmocnienie: 2 oploty tekstylne.
Warstwa zewn.: specjalna guma syntetyczna odporna na ścieranie, ozon, warunki atmosferyczne, olejoodporna.
Temperatura pracy: od -30°C do +65°C.
Zastosowanie: wąż przeznaczony do tankowania paliwa lotniczego ze statków powietrznych, zawartość związków aromatycznych do 30%.
Normy: EN ISO 1825 TYPE C, TS EN 1361 TYPE C, TS EN ISO 1825 TYPE C.